خیابان انقلاب، مابین خیابان نجات الهی و حافظ کوچه پور موسی، پلاک 7، طبقه سوم واحد 28
تماس با ما:  88934001-021

سامسونگ گلکسی M20S به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

تندیس سرویس > Our news > Blog > سامسونگ گلکسی M20S به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود
سامسونگ گلکسی M20S به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

به تازگی سامسونگ اطلاعات جدیدی در رابطه با گلکسی M20S منتشر کرده است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

ماه گذشته میلادی گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد که از توسعه یک گوشی هوشمند با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی توسط شرکت سامسونگ خبر می‌داد. این شرکت کره‌ای به تازگی تصمیم گرفته از مدل S گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M رونمایی کند. این محصولات در مقایسه با نسخه استاندارد خود از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. به تازگی تیزری از سامسونگ گلکسی M20S منتشر شده که به ظرفیت باتری آن اشاره می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-M207 بوده و انرژی آن توسط یک باتری 5830 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری دارای کد EB-BM207ABY است. در پوستری که توسط سامسونگ منتشر شده، به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره شده و زیر این عدد، عبارت «Get ready to Go Monster» به چشم می‌خورد. در حال حاضر غیر از ظرفیت باتری، اطلاعات دیگری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

سامسونگ گلکسی M20S به مشخصات فنی یک گوشی هوشمند میان رده مجهز می‌شود و قیمت اقتصادی خواهد داشت. این دستگاه مانند نسخه استاندارد خود در بازارهای در حال توسعه برای فروش عرضه می‌شود. کاربران زمانی به یک باتری قدرتمند نیاز دارند که قادر به استفاده مناسب از دستگاه خود باشند و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود اسمارت فون آینده سامسونگ با مشخصات فنی مناسبی به فروش برسد. با توجه به این ظرفیت باتری، انتظار می‌رود گلکسی M20S قادر به پشتیبانی از شارژ معکوس باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده است. با توجه به انتشار تیزر جدید، انتظار می‌رود در آینده نزدیک با سامسونگ گلکسی M20S به صورت رسمی ملاقات کنیم. در آینده اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون فاش خواهد شد و یا سامسونگ به صورت رسمی آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید