تندیس سرویس محصولات اپل , سامسونگ, شیائومی , نوکیا و هواوی و هانر که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت 18 ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید .
چنانچه قصد خرید محصولات با گارانتی تندیس سرویس همراه را دارید نکات درج شده در این صفحه را با دقت مطالعه کنید .
خدمات پس از فروش شرکت تندیس طلایی پیشرو بابت مشکلات احتمالی در هنگام ساخت محصول می باشد .
ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است :
1- نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی .
2- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت .
3- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز.
4- هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت .
5 – تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI ) در کارت گارنتی و یا در گوشی .
6- نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد .
7- روت کردن در سیستم عامل اندروید .
توجه
استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد .
شرکت مسئولیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است .
شرکت تندیس طلایی پیشرو هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به خود کاربر است .
لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل ، هندزفری، کارت حافظه و غیره … جزو گارانتی نمی باشد.
در دسترس نبودن اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا و هواوی در هنگام مراجعه به شرکت .
نکات مهم :
1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.
2- کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست .
3- برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید ، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود . شرکت تندیس طلایی پیشرو مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد .
4- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود ، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.
5- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .
نکته بسیار مهم :
محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .
روند تعمیر یا تعویض محصول :
هانر و هواوی و شیائومی :
مشکل توسط تکنسین شرکت تندیس طلایی پیشرو بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .
با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی سامسونگ و هواوی برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود .
مطابق با تشخیص کارشناس سامسونگ و هواوی گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .
این پروسه برای محصولات سامسونگ و هواوی حدود 15 روز کاری می باشد .
بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .
اپل , سامسونگ و نوکیا :
مشکل توسط تکنسین شرکت تندیس طلایی پیشرو بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .
با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی نوکیا برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود .
مطابق با تشخیص کارشناس نوکیا گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .
این پروسه برای محصولات نوکیا حدود 15 روز کاری می باشد .
بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .