خیابان انقلاب، مابین خیابان نجات الهی و حافظ کوچه پور موسی، پلاک 7، طبقه سوم واحد 28
تماس با ما:  88934001-021

گلکسی نوت 10

تندیس سرویس > Our news > سامسونگ > گلکسی نوت 10
گلکسی نوت 10

حدود دو هفته از زمان معرفی پرچمداران سری جدید گلکسی نوت می‌گذرد. نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس از روز ۹ اوت برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و با گذشت ۱۱ روز حالا آمار مربوط به پیش‌فروش این گوشی منتشر شده است.

بر اساس گزارش نشریه Korea Herald، تعداد سفارشات مربوط به سری گلکسی نوت ۱۰ با شکستن رکوردها از مرز ۱.۳ میلیون واحد در کشور کره عبور کرده است. این رقم حدود ۲ برابر میزان پیش‌فروش گلکسی نوت ۹ در سال گذشته است.

در این گزارش ذکر شده که یارانه اپراتورها احتمالا در افزایش آمار فروش گلکسی نوت ۱۰ نقش مهمی داشته است. این اپراتورها از ۲۳۲ تا ۳۷۲ دلار به خریداران یارانه می‌دهند و پیش از تعیین محدودیت‌ها این رقم تا ۵۷۹ دلار نیز می‌رسید که نیمی از قیمت خود گلکسی نوت ۱۰ را شامل می‌شد.

نکته جالب توجه درباره گلکسی نوت ۱۰ این است که محبوب‌ترین مدل آن ارزان‌ترین و کوچک‌ترین نسخه‌اش نیست. در حال حاضر محبوب‌ترین مدل گلکسی نوت ۱۰ مدل ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی است. سامسونگ می‌گوید نسخه Aura Glow از این مدل تاکنون پرفروش‌ترین نسخه در کره بوده است.

سری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از روز ۲۳ اوت (۱ شهریور) رسما در سراسر دنیا عرضه می‌شود. قیمت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس در بازار آمریکا به ترتیب ۹۴۹ و ۱۰۹۹ دلار است.

از مشخصات کلیدی گلکسی نوت ۱۰ می‌توانیم به نمایشگر ۶.۳ اینچی اشاره کنیم؛ البته برادر بزرگ‌تر این سری نمایشگر ۶.۸ اینچی دارد. هر دو دستگاه به نمایشگر +Dynamic AMOLED HDR با رزولوشن +FHD مجهز است. سامسونگ در پرچمداران جدید خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده کرده است.

در بخش دوربین سه سنسور ۱۲ + ۱۶ + ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF سه‌بعدی وجود دارد. در بخش سلفی هم دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. سری نوت ۱۰ به اندروید ۹ پای مجهز است. گلکسی نوت ۱۰ باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و نوت ۱۰ پلاس هم باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید