تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از تقاطع جمهوری، نبش کوچه چنگیزی ، پلاک 2 واحد 1
تماس با ما:  66914183-021

شرایط گارانتی

تندیس سرویس > شرایط گارانتی

تندیس سرویس  محصولات  سامسونگ، نوکیا و هواوی و هانر و شیائومی که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت 18 ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید .

چنانچه قصد خرید محصولات با گارانتی تندیس سرویس همراه را دارید نکات درج شده در این صفحه را با دقت مطالعه کنید .

خدمات پس از فروش شرکت تندیس طلایی پیشرو بابت مشکلات احتمالی در هنگام ساخت محصول می باشد .

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است :

1- نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی .

2- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت .

3- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز.

4- هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت .

5 – تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI ) در کارت گارنتی و یا در گوشی .

6- نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد .

7- روت کردن در سیستم عامل اندروید .

توجه

استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد .
شرکت مسئولیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است .
شرکت تندیس طلایی پیشرو هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به خود کاربر است .
لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل ، هندزفری، کارت حافظه و غیره … جزو گارانتی نمی باشد.
در دسترس نبودن  اطلاعات  اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا و هواوی در هنگام مراجعه به شرکت .

نکات مهم :

1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

2- کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست .

3- برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید ، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود . شرکت تندیس طلایی پیشرو مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد .

4- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود ، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.

5- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .

نکته بسیار مهم :

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .

روند تعمیر یا تعویض محصول :

هانر و هواوی و شیائومی  :

مشکل توسط تکنسین شرکت تندیس طلایی پیشرو بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی سامسونگ و هواوی برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس سامسونگ و هواوی گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات سامسونگ و هواوی حدود 15 روز کاری می باشد .

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

سامسونگ و نوکیا  :

مشکل توسط تکنسین شرکت تندیس طلایی پیشرو بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی نوکیا برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس نوکیا گوشی تعمیر ، تعویض و یا مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات نوکیا حدود 15 روز کاری می باشد .

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .